Gıda İşleme Bölümü Öğrencilerinin Merkez Ziyareti

Gıda Tarım ve Hayvancılık Meslek Yüksekokulu Gıda İşleme Bölümü öğrencileri 06.11.2025 tarihinde Laboratuvar Teknikleri dersi kapsamında Öğr. Gör. Kevser ALACA eşliğinde merkezimize bir ziyaret gerçekleştirmiştir. Merkezimizde çeşitli laboratuvarları gezen öğrencilere ilgili personellerimiz tarafından gerekli tanıtımlar ve anlatımlar yapılmış, öğrencilerin merak ettikleri konular ve cihazlar anlatılmıştır.