Merkez Müdürümüz Prof. Dr. İbrahim Halil GEÇİBESLER, MEDEK Denetçisi Olmaya Hak Kazandı
Sağlık Bilimleri Fakültesi İş Sağlığı ve Güvenliği Bölümü Öğretim Üyesi ve Merkez Müdürümüz Prof. Dr. İbrahim Halil GEÇİBESLER, Mesleki Eğitim Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (MEDEK) tarafından düzenlenen kapsamlı eğitimleri başarıyla tamamlayarak MEDEK Denetçisi ünvanını almıştır.
Üniversitemizin titizlikle yürüttüğü kalite ve akreditasyon süreçleri açısından bu gelişme büyük bir önem arz etmektedir. Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Müdürümüz Prof. Dr. İbrahim Halil GEÇİBESLER; denetçilerin saha uygulamalarında edindiği deneyimlerin, merkezimizin ve üniversitemizin kalite standartlarının yükseltilmesine ve akreditasyon hedeflerine ulaşılmasına stratejik katkılar sunacağını ifade etmiştir.
"Saha uygulamalarında elde edilen her deneyim, akademik birimlerimizin kalite yolculuğunda birer rehber niteliğindedir."
Bu değerli başarıdan dolayı Sayın Müdürümüzü tebrik eder, yeni görevinde başarılar dileriz.
Bingöl Üniversitesi Merkezi Laboratuvar Uygulama ve Araştırma Laboratuvarı